sreda, 8. april 2009

Elle & Coca Cola Light stilski izziv


1.Bluza Zara (osebna last), krilo Isabel Marant (osebna last), blazer YSL, čevlji Zara (osebna last), clutch torbica Stella McCartney, prstan Aude Lechere
2.Pajac D&G, čevlji Gucci, dolga jopica TopShop, torbica neznana znamka, očala Dorothy Perkins, zapestnica Disney Couture
3.Top Zara (osebna last), hlače Sass & Bide, čevlji Zara (osebna last), blazer Chloe, pas H&M (osebna last), clutch torbica Jimmy Choo, prstan ASOS

Že prejšnje leto sem se hotela prijaviti na Elle & Coca Cola Light stilski izziv, vendar se zaradi spleta okoliščin na koncu nisem. Obljubila sem si, da se naslednjič zagotovo prijavim. In res sem se. Prejšnji teden so me poklicali iz uredništva Elle in mi sporočili, da sem ena izmed 21 finalistov. Mislim, da sem v navalu navdušenja celo začela skakati po šolskem hodniku - poklicali so me v času šole. Za preboj v naslednji krog pa potrebujem vašo pomoč. Če so vam všeč moji stylingi, glasujte zame. Every vote counts! Hvala.

http://www.coca-colalight.si/#/voting/

7 komentarjev:

Sasha pravi ...

Uau, 1. in 3. stajling! <3
Sicer pa sem že zadnjič glasovala zate ;)

Katja pravi ...

čestitke! ti si ena izmed srečnic, ki je v Zari dobila "Balmain" čevlčke? Matr sm ti fovš!! :)

Lala pravi ...

Hvala Sasha! :)
Čudna: Ja, sem vsak drug dan v Zari visela, da jih ja ne bi zgrešila. :D

Cookie pravi ...

Ja tele stajlingi so zakon!
Mornarski stil je men res ušeč in mi je kr mal žal da se nisem prijavla.

Dobiš glas!

Anonimni pravi ...

chic & stylish! imas moj glas ;)

Lala pravi ...

O, najlepša hvala! :)

Barbara pravi ...

OO! Sploh nisem opazila! Ja kaj nej ti rečem, super ane:)!

Itak si nadarjena čist:)