Vse se je začelo, ko je Karl Lagerfeld leta 2004 sprejel ponudbo za oblikovanje cenovno dostopne linije švedskega proizvajalca oblačil H&M. Kolekcija je bila hitro razprodana, kasneje pa so se Lagerfeldovemu sodelovanju s H&M pridružili Stella McCartney, Viktor&Rolf, Roberto Cavalli in Comme Des Garçons. To pomlad, natančneje 22. aprila, bo v izbrane H&M trgovine na voljo kolekcija Matthew Williamsona. Matthew, katerega kreacije so znane predvsem po živih barvah in kratkih oblekah, je za H&M pripravil moško in žensko kolekcijo, ki vsebuje tudi kolekcijo kopalk. K sodelovanju za oglasno kampanjo so povabili Dario Werbowy, cene pa naj bi se gibale več ali manj okoli 100 funtov.
Naročite se na:
Objavi komentarje (Atom)
5 komentarjev:
imela bi ta moder blazer. Samo kaj, ko bo to v sloveniji šlo v 5ih minutah.:(
Sej itak 3/4 folka, ki hodi v h&m ne ve kdo je to tko kot takrat ko so meli comme des garcons, pa sem vprasal prodajalko ce se majo kaj pa me je debelo gledala, ces da tega oni nikol niso mel in ni mela pojma o cem govorim:) zalostno ampak je blo pa ful zabavno takrat:)
Lol :D joj, da tudi opazijo ne.. No saj, manj ljudi ve kaj pa kako, več je možnosti, da tisti, ki nam je to všeč, še kaj dobimo ;)
i want it all!
such a gorgeous collection...
great blog
(: x
www.hippyhippychic.blogspot.com
Objavite komentar